Креди Йес е небанкова финансова институция, развиваща се във финансовата сфера от 2009 г. За този период Компанията си извоюва име на надежден и коректен партньор в България. Визията и Мисията на Компанията са да изгради дългосрочни отношения със своите служители, клиенти и партньори. Отношения, изградени на основата на коректност, лоялност, уважение и респект. За осъществяване и развитие на своята дейност, Компанията търси да назначи Мениджър продажби - Централен офис. Вашите отговорности ще бъдат:
  • Организиране, ръководство и контрол на търговската мрежа на компанията;
  • Управление търговския екип на фирмата за изпълнение на планираните резултати;
  • Подбор на персонала;
  • Съвместно с Управителя участие в определянето на таргети;
  • Съвместно с Търговския мениджър участие в планирането на сезонни кампании на компанията;
  • Активно участие в реализацията на маркетинговите и рекламни кампании на фирмата;
  • Планиране и провеждане на търговски активности с цел развитие на клиентската база и увеличаване на продажбите;
  • Разработване бюджет на дейностите си;
  • Финансов контрол на търговската дейност на обектите;
  • Регулярно анализиране на продажбите и съвместно с Управителя и Търговския мениджър участва в създаване на бизнес-план (продукт, маркетинг, реклама, управление, бюджет) за дейността на компанията.
Нашите очаквания към Вас са:
  • Висше икономическо образование.
  • Познаване на бизнеса;
  • Опит на сходна позиция (Организиране, ръководство и контрол на ТЪРГОВСКА МРЕЖА) – минимум 3 години;
  • Организаторски способности;
  • Управленски умения;
  • Способност за създаване на екипна атмосфера;
  • Умения за успешно водене на търговски преговори;
  • Познаване и умения за коректно изготвяне на бизнес документи;
  • Умение за управление на времето и определяне на приоритети;
  • Английски език, познанието на друг чужд език е предимство;
  • Анализаторски способности;
  • Много добро познаване на Excel
  • Работа със CRM софтуер (CustomerRelationshipManagement)
  • Шофьорска книжка – активни умения;
Компанията предлага:
  • Висококвалифицирана помощ за първоначална адаптация към компанията и екипа;
  • Работа в динамичната среда;
  • Възможност за професионална реализация във фирма – лидер в своя бранш;
  • Работа във фирма с ядро от висококвалифицирани служители;
  • Мотивиращо заплащане, свързано с резултатите 2000 – 3500 лева
 
Креди Йес е утвърдена, небанкова финансова институция, развиваща се в сфера на кредитирането от 2009 г. С дългогодишното си присъствие на пазара, дружеството си извоюва име на надежден, коректен, лоялен и честен партньор в България. С националното си покритие, включващо над 60 офиса, Креди Йес дава възможност на клиентите си да кандидатстват за кредит в почти всяка една точка на страната. С оглед развитието ни, ние търсим да назначим мотивиран и целящ личностно развитие кандидат за позицията Кредитен Консултант.

Нашите очаквания към Вас са:

  • Добри комуникативни умения;
  • Желание за работа в екип;
  • Високо ниво на мотивация и желание за постигане на целите;
  • Преимущество е опит в директните продажби на такава или подобна позиция.

Вашите отговорности са:

  • Привличане на нови клиенти, като промотира продуктите на компанията;
  • Консултиране на клиентите относно потребителски кредит;
  • Попълване и окомплектоване на документите на кандидатите за кредит;
  • Персонално обслужване на клиентите, в срока на договора.

Компанията предлага:

  • Възможност за работа в доказан екип от професионалисти;
  • Фиксирано възнаграждение спрямо постигнатите резултати до 700 лв. през първите три месеца;
  • Служебен телефон;
  • Гъвкаво работно време, подходящо както за хора, които търсят постоянна работа, така и за такива, желаещи допълнителен доход;
  • Корпоративно обучение и възможност за кариерно развитие.
Креди Йес е небанкова финансова институция, развиваща се във финансовата сфера от 2009 г. За този период Компанията си извоюва име на надежден и коректен партньор в България. Визията и Мисията на Компанията са да изгради дългосрочни отношения със своите служители, клиенти и партньори. Отношения, изградени на основата на коректност, лоялност, уважение и респект. За осъществяване и развитие на своята дейност, Компанията търси да назначи Мениджър екип.

Вашите отговорности ще бъдат:

  • Привличане, обучение и развитие на екип от Кредитни Консултанти;
  • Развитие и увеличаване на пазарния дял на компанията;
  • Развитие на клиентското портфолио;
  • Проследяване, анализ и контрол на ключови индикатори.

Нашите очаквания към Вас са:

  • Подходящо образование;
  • Отлични комуникативни умения;
  • Умение за работа в екип;
  • Възможност за работа в динамична среда;
  • Високо ниво на вътрешна мотивация и желание за постигане на целите;
  • Добро владеене на MS Office;
  • Преимущество е предишен опит на такава или подобна позиция.

Компанията предлага:

  • Корпоративно обучение, съобразено с най-добрите практики в тази сфера;
  • Възможност за работа в доказана институция;
  • Трудов договор;
  • Конкурентно твърдо заплащане + гъвкава бонусна схема;
  • Служебен телефон.

Можете да използвате посочените контакти и за всякакви допълнителни въпроси.
Кандидати, към които фирмата проявява интерес, ще бъдат уведомени в срок до 7 работни дни от датата на подаване на документите.

Благодарим ви, че проявихте интерес към нашата компания.

Предоставените от вас данни са лични и са обект на специална защита по смисъла на ЗЗЛД. КРЕДИ ЙЕС се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява, под каквато и да е форма, освен за целите на подбора на кандидати.



Свържете се с нас

0700 890 55

Работно време

от 9:00ч. до 18:00ч. Почивни дни: събота и неделя

Имейл адрес

office@credi-yes.com

Нагоре