Вашите отговорности:
- Привличане на нови клиенти;
- Консултиране на клиентите относно предлаганите продукти;
- Попълване и окомплектоване на документите на кандидатите за кредит;
- Персонално обслужване на клиентите в срока на договора.
Нашите очаквания към Вас:
- Да притежавате вътрешна мотивация и желание за постигане на целите;
- Да използвате гъвкав и индивидуален подход при комуникацията;
- Преимущество е опит в директните продажби.
Ние Ви предлагаме:
- Търговско и продуктово обучение, което ще Ви осигури успешен старт в работата Ви като Кредитен консултант;
- Гъвкаво работно време, което Ви дава възможност самостоятелно да планирате и организирате ангажиментите си;
- Гарантирано възнаграждение над 700 лв. още през първия месец, при постигане на определени резултати;
- Бонус схема, даваща финансова оценка на постигнатите резултати.
Вашите отговорности:
- Изграждане, развитие и управление на търговски екипи;
- Планиране, организиране и осъществяване на контрол върху продажбите и договорните отношения с клиентите в поверения район;
- Изпълняване на стратегическите цели на Компанията;
- Организиране на маркетингови инициативи;
- Осъществяване и контрол върху административната работа.
Нашите очаквания към Вас:
- Да притежавате управленски умения, вътрешна мотивация и желание за постигане на целите;
- Да използвате гъвкав и индивидуален подход при комуникацията;
- Да откривате възможности и вземате адекватни решения в процеса на работа;
- Да притежавате шофьорска книжка.
Ние Ви предлагаме:
- Търговско и продуктово обучение, което ще Ви осигури успешен старт в работата Ви като Офис мениджър;
- Трудов договор;
- Възможност за кариерно развитие;
- Бонус схема, даваща финансова оценка на постигнатите резултати;
- Служебен телефон.
Вашите отговорности:
- Изграждане, развитие и управление на екип от Кредитни консултанти;
- Развитие и увеличаване на пазарния дял на компанията;
- Проследяване, анализ и контрол на ключови индикатори;
- Развитие на клиентското портфолио.
Нашите очаквания към Вас:
- Да използвате гъвкав и индивидуален подход при комуникацията;
- Да притежавате управленски умения, вътрешна мотивация и желание за постигане на целите;
- Да откривате възможности и вземате адекватни решения в процеса на работа.
Ние Ви предлагаме:
- Търговско и продуктово обучение, което ще Ви осигури успешен старт в работа Ви като „Мениджър екип“;
- Трудов договор;
- Възможност за кариерно развитие;
- Бонус схема, даваща финансова оценка на постигнатите резултати;
- Служебен телефон.
е-mail: office@credi-yes.com
Можете да използвате посочените контакти за допълнителни въпроси.
Кандидати, към които фирмата проявява интерес, ще бъдат уведомени в срок до 7 работни дни от датата на подаване на документите.
Благодарим Ви, че проявихте интерес към нашата компания.
Предоставените от Вас данни са лични и са обект на специална защита по смисъла на ЗЗЛД. КРЕДИ ЙЕС се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява, под каквато и да е форма, освен за целите на подбора на кандидати.
Свържете се с нас
0700 890 55
Работно време
Понеделник - Петък
09:00 - 19:00ч.
Събота: 10:00 - 14:00ч.
Неделя: почивен ден